Vad hände

Nu är det ett tag sedan jag skrev, jag började bloggen och höll på några veckor men sen hände inget mer och jag känner att jag var inte den personen som jag skrev, jag sminkar mig nästan aldrig, jag bryr mig sällan hur kag ser ut jag äter onyttigt minst en gång i veckan och jag skiter i om jag trycker i mig kakaor och godis varje dag, jag tänker att jag ska ändra mig men orkar aldrig göra något åt det. 

Sedan kände jag att det blev för mycket att blogga varje dag, jag jobbar 8 timmar och pluggar 50% ut över det plus att jag vill hinna med att umgås med min pojkvän och mib familj och även springa med min mamma 2 dagar i veckan. Men jag har funderat lite nu och jag tycker det är kul att skriva men har svårt att komma på vilket blir att jag skriver om sånt jag inte vanligtvist bryr mig om men jag kommer ha kvar bloggen och som mål är att försöka blogga 2 dagar i veckan om tankar saker som har hänt mig, både dåliga minnen och bra minnen, saker jag har lärt mig och mina drömmar. Skriva om mig allt kommer inte vara intrressant men jag känner att detta kommer vara bra för mig att få rensa huvudet på tankar och kunna få leva. Hoppas ni kommer tycka om det jag skriver. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress