Min dag

Igår var en dag som gick hyfsat fort och när man väl kom hem efter jobb, möte och handlat, så var man helt slut. Dom sista krafterna gick åt till att få i sig en ganska sen middag och plocka in matvarorna. 


Jobbet var samma som alltid, inte så spännade men hade punktering på två däck så fick stå på däckverkstad i över 1 timma, annars är det bara att köra samma, lastar industriavfall på tagene och tippar på sävenäsförbränning och göra det ca 3 gånger på en dag så nu kan jag det nog i sömnen.

Efter jobbet var det hem en snabbis och byta om till vanliga kläder för att vänta på att Robin skulle hämta mig för vi hade ett möte på banken, om lån och att jag skulle byta bank, 1 timme senare var det klar. 

Handling stod också på schemat för denna dagen då kylen ekade tom, så vi fick storhandlat lite så vi klarar oss några dagar i alla fall. 

Väl hemma blev det Kina mat till middag och sen slö kolla på film för att somna i soffan runt halv 9, vid 9 tiden blev det sängen och där somnade man gött.

Min arbetsplats och vad jag jobbar med.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress