Något att lyssna på

När jag jobbar lyssnar jag alltid på något, antingen kopplar jag in telefonen till lastbilen eller genom hörlurar, det känns som dagen går fortare och man får en bättre dag när man lyssnar på något. 

Det senaste har jag börjat lyssna mycket på podcast, jag lyssnar på två olika som blivit favoriter och den första är Therese och Zätas pod, tycker om det mycket och den är alltid så rolig och intressant att lyssna på, har lyssnat på alla avsnitt och väntar på att nästa ska komma ut, släpps nya avsnitt på tisdagar.
Nästa pod som jag gillar är framgångspoden med Alexander Pärleros, riktigt intressant att lyssna på, har lyssnat på ett tio tal avsnitt och fastnar i alla avsnitten. Men favoriterna är avsnitt 94. Extremäventyraren Fredrik Sträng, hans berättelse gav mig gåshud och jag fastnade verkligen så himla bra, den andra är avsnitt 78 tailor store Jan Höjman, en fantastisk entreprenör som är väldigt inspirerande.  

Tänkte tipsa en gång i veckan eller en gång i månaden om något att lyssna på, det kan vara en låt jag gillar en podcast, ett speciellt avsnitt eller en ljudbok.

Ni får gärna också komma med förslag vad man kan lyssna på är alltid ute efter nya saker att lyssna på, plöjer igenom  ganska många avsnitt, ljudböcker och låtar på en vecka. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress