Trötthet

Att sova för mycket eller för lite gör att jag blir trött, igår sov jag för mycket, var trött hela dagen somnade i soffan mitt på dagen vilket inte alls var bra, blev då pigg på kvällen och hade svårt att somna, låg vaken och vred och vände på mig, när jag väl somnade sov jag inte länge innan jag vaknade igen, hade en orolig natt och bara snurrade runt i sängen, strax innan alarmet ringde drömde jag en dröm att jag gick upp, åt frukost och skulle åka till jobbet, den var så verklig men ändå inte, och sedan ringde alarmet och jag förstod att det bara var en dröm, det blev inte många timmar sömn i natt så är väldigt trött idag, men bara bita ihop och jobba sig igenom dagen och sen åka ner till mamma för att springa, sen somnar jag nog gott i kväll.

Bilden är tagen från pintrest
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress