Mys fredag

Jag och min pojkvän Robin brukar försöka hitta på saker att göra på fredagar efter jobbet, det kan vara att bowla eller gå på restaurang, bara göra något mysigt han och jag och fira lite att det är helg, igår bestämde jag att vi skulle äta på restaurang och jag har fått en ny restaurang, har ätit där 3 gånger och det är så god mat, restaurangen är nämligen pinchos, en restaurang med cirkustema jätte mysigt med tapas, man beställer via en app i telefonen så man behöver inte vänta på kypare och man kan beställa i omgångar om man vill det, både mat och dryck blir färdigt fort, inom 15 minuter i alla fall. Så där var vi och åt igår efter jobbet jag tog tyvärr inga bilder utan jag ville bara njuta av sällskapet och den goda maten och stämningen. Efter det blev det att åka hem och tillbringade resten av kvällen i soffan med lite plugg och en film som var bra, den hette the 5th wave och jag kan verkligen rekommendera den filmen. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress